Nu blir det varmare


Tagen idag, när vi gick och plinga på dörrar och sa Glad påsk.

Dagen
.... har varit intensiv och rätt kul, om jag ska vara ärlig. Först blev det så att jag cyklade hem till Julia, där vi sminkade oss (Till påskkärringar) och sen cyklade vi vidare till Linnea, vilket var riktigt skämmigt, att cykla som en påskkärring, gör aldrig det! Höhö. Ja, sen gick vi alltså och plingade på dörrar, och vissa gav godis och vissa fattade inte någonting och bara stod där och skratta och sedan stängde dörren. Aa, 39 kr fick vi ihop också, men tyvärr bara 13 kr var. Jaja, lite tjäna vi iallafall. Sen delade vi upp godiset, höhö. Sen åkte jag hem, eller cyklade. Och nu sitter jag här. Hela veckan har jag känt, att det är något speciellt jag ska göra dagen efter, träffa någon, eller något sånt, jag har haft den känslan, men ändå är det ingen jag ska träffa då! Aja, skumt tycker jag.. Så imorn vet jag inte vad jag ska göra, jag vill träffa någon, men det är långfredag och inget är öppet.. Får se vad jag hittar på. Åh, jag läste i tidningen imorse att på Fredag, imorn, ska det vara 17 grader. Se... efter regnet sticker alltid solen fram igen.

Ha en trevlig kväll, och trevlig skärtorsdag, ifall man gör något speciellt då.
Kram Vanessa


Kommentarer
Postat av: alicia

ahah jag ska inte heller göra ngnting :( så trååk aja-frå väl hitta på ngt:)

2009-04-09 @ 21:20:59
URL: http://soulsisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0