Vårkänslor


En bild från igår. Kanske inte en jätte komplicerad och detaljerad, men jag gillar den. Den innehåller massa vårkänslor.

Hej Alla! Igår snackade Mikaela och jag om att ta en fotorunda idag, men jag vet inte... Blir det av? Mickan? Hoppas det, för jag har längtat så mycket om att få göra det med Mikaela igen! Och så tänkte vi ta med cyklarna eftersom vädret har sett så bra ut nu dom senaste dagarna! Jag älskar min cykel, jag fylls av sommar och vårkänslor när jag åker på den, tex. som igår. Jag på cykeln, solglasögona på, en glass på handen, Carro därbak! Aah, livet är så underbart.
Men ni får ha det så bra så hörs vi senare. Pusspuss Vanessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0